ART.Brenc
2023
Māksla un dizains
Zīmola stratēģija un mērogojams digitālo produktu biznesa modelis.
Pāreja no hobija uz mērogojamu biznesa modeli.
Zīmola stratēģija, vairāki digitālie pārdošanas kanāli un mērogojama produktu izveides stratēģija.
Laiks, kas tiek tērēts par katru nopelnīto eiro, ir samazinājies 5 reizes.
V.R. Zobu laboratorija
2021
Zobārstniecības pakalpojumi
Mājaslapa, lai komunicētu par pakalpojumiem un automatizētu pasūtījumu apstrādi.
Atvieglot pasūtījumu apstrādi.
Mājaslapa ar online pasūtījumu formu un informāciju par pakalpojumiem un to cenām.
Par 30 % samazināts pasūtījumu apstrādes laiks un uzsāktas jaunas partnerattiecības ar zobārstniecības klīnikām.
Domus angāri
2022
Būvniecība
SEO optimizētu mājaslapu un digitālā mārketinga satura izstrāde.
Saglabāt tirgus līdera pozīciju Eiropā.
Ienākošais mārketings, digitālās un vides iniciatīvas, mājaslapas izstrāde un CRM integrācija.
Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ieņēmumi palielinājušies 1,5 reizes, pārdošanas un mārketinga budžetam paliekot nemainīgam.
Cinevilla Studios
2023
Kino
Mājaslapa, lai veicinātu tūrismu un filmēšanas laukumu rezervācijas.
Uzlabot komunikāciju ar klientiem un potenciālajiem partneriem.
Mājaslapa 6 valodās ar virtuālo tūri, nomas katalogu un detalizētu informāciju par filmu producēšanu.
Lielāka klientu aktivitāte un atvieglota piekļuve globālajiem filmu producēšanas tirgiem, nodrošinot jauna tirgus iekarošanu tikai četru mēnešu laikā.
Fan Apps
2023
Lojalitātes aplikācijas
Uz produktu un tirgu orientētu mājslapu izveide ar atbalstošu digitālo saturu.
Prezentēt savu ekspertīzi esošajiem un jauniem segmentiem.
Specializētas mājaslapas dažādiem tirgiem, ienākošā mārketinga un video saturs.
Uzsākta sadarbība ar augstākā līmeņa uzņēmumiem sporta, izklaides un biznesa pakalpojumu jomā, kā rezultātā pārdošanas apjomi mērķa tirgū palielināti par 120%.
Madonas Alus
2020
Dzērieni
Digitālo risinājumu izstrāde ārtelpai ar restorānu un aktivitāšu zonu.
Piesaistīt jaunus klientus un sniegt viņiem izcilu servisu.
Atpazīstamība digitālajā vidē, rezervāciju un maksājumu rīki, spēļošanas aktivitātes.
Divkāršojies apkalpoto klientu skaits un saņemtas neskaitāmas labas atsauksmes tiešsaistē.
Timber Kit
2023
Būvniecība
Mājaslapas izstrāde ar mērķi demonstrēt augstas kvalitātes koka dzīvojamās konstrukcijas.
Dot precīzu vēstījumu par zīmolu un uzņēmuma produktiem.
Mājaslapas izstrāde ar uzsvaru uz dizainu, saturu un SEO.
Nostiprināts uzņēmuma tēls digitālajā vidē un produkti padarīti klientam vieglāk sasniedzami.
Brīvais Vilnis
2023
Zivju pārstrāde
Zīmola atpazīstamība digitālajā vidē, koncentrējoties uz galalietotājiem.
Apgūt jaunus tirgus un palielināt B2C pārdošanas apjomus.
Jauna mājaslapa, online ēdienu gatavošanas sērijas, sociālo mediju saturs un video stāsti.
Iekļuva 2 jaunos, lielos tirgos un palielināja B2C pārdošanas apjomus savā tiešsaistes veikalā.
XL enerģijas dzēriens
2018
Dzērieni
Mārketinga stratēģijas izstrāde un īstenošana.
Veicināt izaugsmi ļoti piesātinātā tirgū.
Mārketinga stratēģija, klātbūtne pasākumos, satura radīšana un izplatīšana.
3 gadu laikā pārdošanas apjoms pieaudzis par 500%.
Cesvaines Alus
2022
Dzērieni
Zīmola stratēģijas un vizuālo elementu izstrāde jaunam produktam.
Definēt mērķauditoriju un komunikācijas stratēģiju.
Visaptveroša zīmola stratēģija un vizuālie elementi.
Uzsākta pārdošana diviem, lieliem mazumtirdzniecības tīkliem un paplašināta izplatīšana restorānos.
Orkla Foods
2017
Pārtika un dzērieni
Sadarbība inovatīvā tiešsaistes kulinārijas seriālā.
Izvietot Spilvas produktus un veicināt zīmola atpazīstamību.
Unikāls tiešsaistes kulinārijas šovs ar Spilvu kā vienu no dalībniekiem.
Divkāršojies Spilvas zīmola pieminējumu skaits sociālajos medijos.
Gaschema
2017
Gāzes produkti
Digitālā un vides mārketinga satura izstrāde, lai ieietu jaunā tirgū.
Augstas izmaksas, lai iekarotu jaunu tirgu.
Pilnīgs mārketinga saturs partnerību veidošanai un zīmola atpazīstamības veicināšanai.
Veiksmīga iekļūšana vienā no trim galvenajiem mērķa tirgiem.